Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og ryddig kommunikasjon med Fremtind underveis i prosessen, og så ein fin avsluttane konklusjon da alt var ferdigstilt.
Her er kundeforhold og tillit underordnet, så lenge Firmaet får skvist mest mulig penger ut av kundene sine. Fremtind leter med lykt og lupe etter måter å lure seg unna ansvaret sitt på, og tvilen kommer alltid Firmaet til gode. Inngå for all del ikke muntlige avtaler, men sørg for å ha alt skriftlig. Styr unna.
Lett å melde skade digitalt og få ordnet alt kjapt og digitalt.
Veldig fornøyd med Fremtind forsikring.De er raskt på plass,og gir uvurderlig hjelp.og raskt oppgjør.
Rask behandling ved skade og hyggelige, hjelpsomme kundebehandlere. Også veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk da jeg ble syk rett før flyavgang da vi skulle til Brasil. Vi kunne velge om bare jeg eller hele familien skulle droppe reisen. Vi valgte å la familien reise, så skulle jeg komme etter. Pengene for min flybillett kom inn på konto veldig kjapt, så jeg fikk kjøpt ny billett og reiste etter seks dager senere. Jeg er veldig fornøyd og kommer aldri til å bytte til noen andre! 😊
Meget rask og ukomplisert behandling av skaden/oppgjør når uhellet først skjedde! Veldig fornøyd!!
Vi betaler mye og får liten forståelse tilbake når noe skjer