Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk tilbakebetalt Low Fare flyreise som ble avbestilt etter anbefaling fra Fremtind. Vet de har hatt mye på seg i forbindelse med COVID-19, men mener likevel de kunne brukt noe kortere behandlingstid, siden jeg avbestilte på deres oppfordring (var flyreise med Norwegian til Italia, bestilt i februar og avbestilt i april. Tilbakebetaling i juli)
Veldig fornøyd, rask og effektiv behandling, og oppgjør etter 2 dager.
Alt for lang behandlingstid tross purringer ingen oppfølging.
Tar lang tid, fikk ikke erstatning sum for tilsvarende gjenstand. Halve beløpet.
Very fast and reliable service of this company. They also trust their clients regarding the cases. Thanks
Super kundeservice, det er enkelt å melde sak samt raskt svartid.
Etter et betydelig tyveri fikk jeg en høyere erstatning enn fryktet - og en god og hyggelig oppfølging underveis i saksbehandlingen. Ikke minst det siste betyr mye, når man er lei seg for tapet, og i tillegg føler seg dum og klandrer seg for hva man kunne ha gjort bedre, for å begrense tyveriets omfang. Da er det ekstra godt å møte en kundebehandler som ikke sår tvil, men snarere støtte og forståelse.