Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar lang tid, fikk ikke erstatning sum for tilsvarende gjenstand. Halve beløpet.
Very fast and reliable service of this company. They also trust their clients regarding the cases. Thanks
Super kundeservice, det er enkelt å melde sak samt raskt svartid.
Etter et betydelig tyveri fikk jeg en høyere erstatning enn fryktet - og en god og hyggelig oppfølging underveis i saksbehandlingen. Ikke minst det siste betyr mye, når man er lei seg for tapet, og i tillegg føler seg dum og klandrer seg for hva man kunne ha gjort bedre, for å begrense tyveriets omfang. Da er det ekstra godt å møte en kundebehandler som ikke sår tvil, men snarere støtte og forståelse.
Jeg har vært uheldig noen gang og har måttet bruke forsikringen i forbindelse med skade, men jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått som kunde og jeg har fått bedre tilbud fra andre selskaper, men på grunn av hvordan jeg er blitt behandlet så vil jeg ikke bytte forsikring for jeg hvet at skjer det noe så får man hjelp og blir tatt vare på her.
Meget bra kundebehandling, og rask utbetaling, tross coronatider.
Tar for lang tid. Erstatningen er ikke i nærheten av å dekke kostnader på skade. Man blir dårlig behandlet og får kjeft i telefonen for at man ringer å spør om hvordan det går med saken 4 uker etter at det burde vært ferdig behandlet.