Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken min gjaldt refusjon av ødelagt gjenstand og har kun benyttet selskapet til det og er imponert over den raske behandlingen.
Rask behandling i skadesak. Litt dårlig erfaring med forsikring av ny bil. Rot med betaling av regning
De er veldig proffe. Når du har hatt uhell så trenger man ikke flere problemer. Stor takk til dem. Kommer aldri til å bytte forsikringsselskap. Hadde Gjensidige før. Tommel ned til dem.
Rask behandling. Rask behandling. Lettforstålig skjema for utfylling av skaden.
Er godt fornøyd som kunde for de jeg har fått fin behandling av min sak.
God kundebehandling- rask saksbehandling - effektiv takstarbeid og rask tiltaksarbeid. Svært godt fornøyd.
Et forsikringsselskap som opptrer bra, god service og raskt og enkelt saksbehandling. litt vanskelig å nå gjennom på telefon.