Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
meldte saken på nettet, og det med en gang. alt ordnet seg med en gang
Responsen fra saksbehandler er tydelig og forståelig. Jeg opplever aldri at de forsøker å ikke gi meg det forsikringsavtalen vår lover meg. Jeg møter respekt og velvilje, også når svaret er nei.
Mistet nøkkelknippet med bilnøkkel i vannet ved brygga der båten var fortøyd. Bilnøkkelen ble ødelagt og lot seg ikke redde selv om jeg fikk den opp etter 2 døgn. Meldte fra til forsikringsselskapet i og med jeg har superforsikring i Fremtind. Meldte skaden via nettet og fikk rask tilbakemelding per E-post. Tok noen dager, kanskje litt lengre enn normalt, men pengene kom inn på konto. Det var tross alt sommerferie. Kjempegodt fornøyd med Fremtind! Vet ikke hva dette selskapet kan gjøre bedre i forbindelse med skadebehandling.
Dårlig forklaring av saksbehandler og elendig oppfølging på mine spørsmål. Får ikke svar på mine kommentarer til saken. Telefonkontroll er håpløst, nr 50 i køen osc.
Svikter når man forventer å få erstatning når det er uheldig som hender. Darfor jeg skaffe en forsikring og betale fler tusen per år men uten hjelp når jeg trenger det. Det er veldig dårlig
Jeg er svært fornøyd med servicene jeg har fått Det er rask og enkelt å melde skade og jeg opplever rask tilbakemelding.
Rask behandlingstid og utbetaling av skadeoppgjøret.