Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
saksbehandler var elendig til å håndtere mennesker i en sårbar situasjon kunne ikke kundebehandling
Rask og effektiv behandling av saken men koster litt mer.
Værste selskapet jeg har vært bort i. En kundebehandler som brukte 5 mnd på og løse saken. Nye unnskyldninger hele tiden. Svært lite imøtekommende. Helt utrolig hvordan det går ann og være så lite hjelpsom.
1 uke fra Kolisjon til pengene får oppgjøret var klart til utbetaling ,
Skadebehandler som ringt hadde problemer med å forstå hva saken dreide seg om. Skulle lest bedre i korrespondansen som var sendt inn. Selve skadeoppgjøret gikk helt fint.
Jeg har dessverre vært nødt til å bruke reiseforsikringen flere ganger de siste par år. Dette i forbindelse med avbestilling av reise både grunnet dødsfall og avbestilling pga korona. Jeg har fått den beste behandling som var mulig.
Lang behandlingstid, ble bedt om å skaffe dokumentasjon om datoer som sto på de allerede tilsendte dokumentene. Skaffet ny og mer detaljert dokumentasjon og fikk avslag etter en uke på det relativt lite erstatningsbeløp som gjaldt avbestillingsgebyr vi hadde søkt om. Min datter hadde samme flytur og søkte om dekning av avbestillingsgebyret umiddelbart av Tryg forsikring. Urimelige forskjeller. IKKE fornøyd med Fremtind forsikring.