Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle bytte selskap, og jeg opplevde at kontaktperson i fremtind rotet med bytte, sånn at jeg ble belastet med forsikring i begge selskap. I tillegg måtte jeg purre x antall ganger på byttet. For meg fremstår det som fremtind har brukt for lite tid på trening av egne ansatte i kundebehandling og rutiner ifm bytte og hvordan man skal svare en kunde. Endte greit til slutt, og fremtind ryddet opp, kreditnota kom i flere omganger.
Enkel opprettelse av skadesak, lynrask behandling. Ingen ting negativt å utsette!!
Fantastiske kundebehandlere som kan jobben sin og som hjelper når uhellet er ute
Veldig rask behandling. Vennlig oppfølging. Er bare fornøyd med dere.
Å ikkje få dekka ein skade som er gjort av Persona so ska jelpa ein pleietrengande person!
Jeg forstår ikke en ting det er ikke dere som jeg har skaen med hvorfor dere sende meg den som jeg skal si min behandling.
Jeg er ganske imponert over den raske og hyggelige saksbehandlingen vi fikk hos Fremtind i forbindelse med vår kjære ulvehund Seanne’s død.