Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det er trasig at jeg ikke får oppgjør for min avbestilling av fly, da jeg risikerte å bli stående fast i Sverige hvis jeg hadde reist den 11.3.
Har mailet flere ganger og ringt flere ganger. Får beskjed om at skal få oppfølging, ingenting skjer. Foreløpig venta over 3 mnd
Avbestillingen ble behandlet og pengene overført tilbehør.
Behjelpelig og hyggelig i tlf. samtalen, en god tone.
Sendte inn forsikringssaken og fikk tilbakemelding ila 5min om at saken var behandlet og penger overført. Dagen etter var pengene på konto.
Kort behandlingstid og ingen ekstra spørsmål når skade ble meldt. Raskt oppgjør trekker også opp
Meldte inn skade på min mobiltelefon via nettbasert skjema sent på ettermiddagen. Allerede samme kveld fikk jeg beskjed om at saken var behandlet og at en bestemt sum ville overføres til oppgitt konto innen 2-3 dager. Neste dag fikk jeg montert ny skjerm på min mobiltelefon, og overraskelsen var stor da jeg oppdaget at innvilget erstatningsbeløp allerede var kommet inn på min konto idet jeg stod foran skranken hos Eplehuset for å betale for reparasjonen. Veldig bra!