Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er for tigvint system,går alt for mye tid for meg som kunde til å ordne i erstatningssaker
Manglende kommunikasjon underveis i saken. Valg mellom gavekort eller penger, hvor det ikke er samsvar mellom gjenstander og gavekortet.
Lett å få kontakt med selskape, svert fornøyd med kundebehandlingen
Jeg har opplevd at behandlingene med skadesaker blir raskt ferdig. Veldig realt selskap
Avslag på erstatning. Jeg mistet det ene høreapparatet på biltur i åpen bil(cabriolet), og fant det ikke igjen. Jeg måtte erstatte hele summen på 7725 kroner. Det ser ut som innboforsikringen bare dekker skade, og ikke tap. Dette på tross av at det i vilkårene står Tap, skade….. Meget skuffet😞
Har til nå bare hatt gode erfaringer med fremtind forskring.
God og raskt behandling og oppgjør. Har bare positive erfaringer med selskapet