Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved spørsmål har jeg alltid fått god informasjon og riktig og hurtig hjelp ved skade
Veldig dårlig informasjon og direkte feil informasjon som gjorde at vi tok feil beslutning og heller tapte pengene våres
Det er for mange kunde konsulenter på en sak, noen er for meg som kunde bra, andre ok., noen dårlige. Hilsen Bernhard H.
5 måneders behandlingstid, som fører til avslag er for dårlig. Var umulig å få tak i noen på telefonen, og på mail fikk jeg bare autosvar. Ifra saken ble sendt inn, til avslaget hadde de endret vilkårene.
Fremtind reiseforsikring er falsk trygghet, kan heller gi pengene til en veldedighetorganisasjon, hadde topp reiseforsikring som skulle dekke absolutt alt, var to stk på tur og forsikringselskapet hans og mitt som uheldigvis var fremtind skulle dele på oppgjøret, han andre fikk igjen etter 2 dager jeg fikk avslag etter 9mnd behandlingstid.
Dekker ikke halvparten av skadene og svarer ikke, eller veldig tregt, på mail.
Leverte skademelding for 12 dager siden. Ikke blitt kontaktet eller fått bekkreftende mail.