Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ordnet alt etter 2 telefon samtaler, ingen problemer og alt gikk kjempe lett
Dyrest mht pris og dårligst på kundeservice. Fikk absolutt ingen hjelp fra dem etter totalskade på bil. Jeg var uforskyldt i skaden men måtte likevel betale egenandel fordi andre parten også var kunde hos dem.... De svarte ikke på meldinger, mailer og ga rett og slett ingen tilbakemelding. Når tilbud på om oppgjør endelig kom etter mange mndr så var det svært lavt ift hva det kostet å skaffe tilsvarende bil. Er veldig fornøyd med mitt nye forsikringsselskap og skal aldri tilbake til Fremtind!
Kjapp og hyggeleg. Rask å svare. Rett på sak. Skjøna raskt.
Super service med kjapp respons på innsendt skademelding. Dette ble fulgt opp med umiddelbar utbetaling.
Veldig bra og rask behandlings tid, og hyggelig kundeservice 👍
Når jeg jeg ringte inn enn skade.var kunde behandler veldig imøtekomme og forståelse full.fikk god behandling og rask service I fra henne.så vi er stor fornøyd med servicen vi fikk
Dette gikk fort og greit 😉 saksbehandler forklarte godt om saksbehandlingen