Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask svar, hyggelig Mail. Jeg er veldig fornøyd med tidligere erfaring.
Alt for lang behandlings tid, fikk bare beskjed om at skaden var ferdig behandlet, ingen begrunnelse. Dere overprøvde Audi`s krav om bytte av alle dekk ved skade på et eller flere dekk. Kommer til å skifte selskap etter dette.
Har toppforsikring, som inkluderer 10 års dekning mot håndverkerfeil. Får avslag pga eg ikkje hadde forsikringen hos dei når arbeidet blei utført. Vært kunde der 2 år no, og nett oppdaget skaden. Styr unna!! Værsågod neste for min del.
Grei oppfølging og ok skadeoppgjør Hyggelig kontakt med skadesaksbehandler Fikk imidlertid ikke dekket utgifter til nødvendig covid- 19 test for å få behandling på sykehus
Kajakkene våre ble stjålet og våren så litt mørk ut, det fiksa seg og det blir padling til helga🌞
Dere bør vel gå i dere selv, så skjønner dere vel det. Jeg ble ikke ivaretatt. Synes dere har gjort en slett jobb og jeg føler meg bare som et nr og ikke som et menneske som bør behandles deretter. Stor skuffelse ever at dere ikke var der for meg i denne vanskelige tiden som har gått. Var helt uskyldig i ulykken. Påkjørsel bakfra. Jeg har hele tiden følt meg mistrodd, spes fra motpart, men hvor var dere som skulle vært der for meg
Rask behandling av min forespørsel om skadeerstatning. Gikk noen få timer , så fikk jeg svar om at erstatningen var ok.