Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Katastrofalt dårlig behandling! Vi snakker om person som er blitt påkjørt med annen bil mens på ferie. Når en betaler hver måned til dem faktura alt er ok men når det skjer noe og de skal dekke utgifter da er det ikke snakk om noen form for rettferdig behandling. Angrer skikkelig at vi valgte Fremtind som forsikringselskap par år siden. Ikke rart at de fleste annmeldesler er så lavt. Styr unna!
Veldig lett og få kontakt og veiledning. Dyktige kundebehandlere og rask utbetaling. Vi har ikke noe negativt å komme med.
Problemfritt i sak, men litt mer personlig kontakt ville vært fint!
Ikke noe å klage på da jeg ikke har hatt så mye behov for hjelp fra forsikring.
Rask og god oppfølging når det behøves ved skadesaker.
Ukomplisert og fort avviklet 👍 ingen store forklaringer, saklig.
Enkelt og lettforståelige skjemaer ved utfylling av skademelding. Utrolig rask behandlingstid. Fra jeg sendte inn melding, til jeg fikk beskjed om at saken var ferdig behandlet, gikk det 24 timer.