Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Se min forrige omtale, jeg har en ganske stor omgangskrets, og de får vite!
Enkelt og greie å ha med, når ulykken først er ute
For lang reperasjonstid ved bruk av anbefalt verksted.Det har snart gått to måneder, men fremdeles ikke ferdig reparert.
Som regel svært effektive og forståelses fulle. De har samarbeidspartnere som er svært vanskelig å forstå. Spesielt om de ikke snakker norsk
God info og rask saksbehandling. God dialog med saksbehandler.
Kraftig vindkast klarte å røske av store deler av takboksen på bilen. Det førte til at takboksen og en del utstyr havnet i sjøen under en broen. Antatt dybde 40-60 meter. Svaret fra Fremtind: «Skiutstyr blir normalt ikke skadet av å være oppbevart i vann over kortere perioder. For at en skade skal anses som plutselig og tilfeldig, må gjenstanden ha blitt skadet på under 24 timer i henhold til rettspraksis i Finansklagenemnda. Når gjenstandene er borte, kan du derfor ikke dokumentere at disse har fått en plutselig og tilfeldig fysisk skade av å falle i vannet. Vi forstår at dette er en kjedelig situasjon for deg. Likevel forholder vi oss til innholdet i din forsikringsavtale, og legger til grunn at det er unntak for gjenstander som er borte, fordi du ikke kan dokumentere at gjenstandene har fått en plutselig og tilfeldig fysisk skade»
Har søkt om erstatning og ikke fått medhold i flere saker. Ødelagt koffert på flyreise, frastjelte mobil i Thailand, knust klass på mobil. Synes dere har dårlige vurderinger er min mening. Kommer sikkert etterhvert til å bytte selskap, og fortelle kollegaer og venner hvor dårlig selskap dette er.