Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeforhold i 3 år, dårlig og ok erfaring. Virker so de ulike avdelingene leverer ulik kvalitet
Grei behandling på nett. I og med jeg har alle mine forsikringer der, er det god oversikt
Alltid rask hjelp og god veiledning, uansett sak eller forhold. Kompetente og kunnskapsrike medarbeidere. Raske på behandlinger av saker med god oppdatering underveis.
Vi har hatt vannskade i bolig. Fornøyd med at vi har fått tildelt en saksbehandler med erfaring. Det er først når skaden inntreffer at man vet hvor god forsikring man har.
Jeg ville ikke valgt Fremtind! Hjemmesiden er håpløs og det er vanskelig å kommunisere med forsikringsselskapet
Saksbehandler som tok kontakt pr. telefon for å avklare detaljer i saken. Pengene var på konto dagen etter
Laaang saksbehandling gjorde at svaret kom lenge etter skaden var reparert. Verkstedet hadde fått beskjed om at jeg skulle betale egenandel, så kom Fremtind i etterkant å sa jeg måtte betale alt. Det er dårlig kundeservice