Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg synes dekningene er gode. det må være mulig å ha et nummer, mob/telf for å få kontakt med selskapet, uten å måtte trykke en tallrekke å vente i lange tider. hvis det er slik pågang må det flere folk til. det er kundeservice
Det tar noe lang tid da jeg bruker bilen daglig. Det er bra at jeg får låne bil av verkstede
Jobber i en Bransje som har en del med Forsikring å gjøre. Ikke ofte veldig imponert. Men min private forsikring jeg har hos Fremtind , ble meget raskt og godt fulgt opp , når jeg trengte dem.
Enkelt, grei og rask saksbehandling og oppgjør. Akkurat hva som forventes. Det er jo derfor man forsikrer seg.
Rask behandlingstid. Ubyråkratisk. Enkel nettside for melding av skade.
Hel ok allt,bkort respons tid,hyggelig kundebehandler
Ser ikke noe mening med å ha forsikring hos dem, det eneste som var bra at jeg fikk rask svar. Ikke rart når de kuttet kun ned på utbetalingen.