Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ingen tilbakemelding, og erstatningen var latterlig liten.
Har bare positive erfaringer med Framtind. De følger opp og er imponert over hvordan oppfølgingen av sak har vært.
Lang behandlingstid, du får e-post fra forskjellige kundebehandlere, bruker minst en uke på å svare en e-post, dårlig nettside og «min side», mangelfull info ang summen jeg fikk. Dårligste erfaring jeg har hatt med et forsikringsselskap.
Effektivt og god oppfølging fra Fremtind og eksternt firma de rekvirerte.
De har dårlig dyre forsikring. De tilbyr mindre enn andre forsikringer her. Så styr unna disse om du har dyr eller skal forsikre dyret ditt.
Veldigt bra og god behandling vid olykke vid reise. God oppföljning. Rask behandling.
Dekker ikke helt grunnleggende ting som alle andre av samme type forsikring dekket. Flytter nå over alle forsikringene våre til annet selskap.