Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk skade på utleiebolig, og fikk ikke hjelpen jeg trengte for å komme i mål med saken. De la alt over på meg, og tok ikke ansvar. Dårlig service, jeg måtte selv være proaktiv hele saksgangen, og er enda ikke i mål..
Vi har toppkasko og opplevde en behandling som man ønsker seg når uhellet først er ute. Var ikke klar over alle fordelene med forsikringen, men Fremtind ga info om hvordan prosessen var og hva vi skulle ha. Veldig fornøyd.
Enkelt å få kontakt på telefon og ikke minst gjennom digital løsning. Erfaring fra tidligere forsikringssak er den samme, konkret tilbakemelding uavhengig av personlige opplevelse av skyldspørsmålet.
Rask respons på innmelding av skaden , ikke noe mas uderveis, hentet bilen god som ny.
Alt var bra for meg. Jeg er veldig interessert med dere.
2 ganger har jeg hatt behov for dere. Begge ganger ble saken løst uten videre videverdigheter. Er svært fornøyd så langt. Om mulig ville jeg hatt lavere pris.
Rask og enkel saksbehandling, dyktig saksbehandler