Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket service. De løser saker fort og de finner gode løsninger.
Vært raskt oppgjør og lett å melde skade. Jeg har vært veldig fornøyd, selv om jeg denne gang hadde håpet å få mer igjen, men hunden min var blitt 10 år og da gjaldt egne regler
Min.erfaring med forsikring I Fremtind er positiv så langt
Har aldri opplevd maken til effektiv å enkel håndtering av forsikringssak.
Dårlig kundeservice og en evne til å vri saken i deres favør. Ønsker du en forsikring som vil hjelpe deg når uhellet oppstår, ikke velg Fremtind.
Mottok kun 1 SMS med at skaden var registrert og at bilen kunne settes på verksted. Deretter gikk det 7 mnd før neste SMS med at motpart var tildelt all skyld i skaden. Måtte etterspørre om å få denne bekreftelsen på e-post. Deretter ingen informasjon/oppfølgning. Har reklamert på skadeutbedring og informert Fremtind om dette, uten få noe som helst slags svar/oppfølgning. Har tatt konsekvensen av dette og har nå flyttet alle mine forsikringer til annet selskap som også viser seg å være 18% billigere på pris. Hus, Bil, MC og Bobil tilsammen.
Måtte desverre avlyse en reise pga akutt sykdom. Kunne fylle ut skadeskjemaet med letthet. Fikk så beskjed om at skaden var registrert .på fredagen. Allerede mandag formiddag fikk jeg beskjed om at utbetalingen var gjort til min konto👍Helt fantastisk og uproblematisk fra a til å😊😊😊