Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Folken som jobber i kundeservice er uten kompetanse og lurer kunder, ikke anbefale den
Les papirene derfor meget nøye, og sett dere inn i hva som dekkes og ikke. Ikke anta at diverse dekkes av en forsikring.
Rask og god saksbehandling.. irriterende at dere skrur opp prisen når forsikring skal fornyes og en aldri har benyttet seg av forsikringen. Fremstår da som grådig og uredelig..
Jeg hadde en uhell og med engang fikk jeg hjelp fra selskapet.
Fremtind dekker ikke skade på dusjkabinett. Argumentet deres er at selv frittstående dusjkabinett er en del av bygningen og derfor ikke er naturlig å ta med seg når man flytter. Det er da merkelig at dusjkabinett er et eget punkt på deres digitale søknadskjemaet.
Fulgte ikke opp avtale om oppgradering av dekningsgrad fra juli 2020. Fikk ikke dekket nylig skade som følge sv dette. Ventet i tlf-kø i 2 x 20 min, ble sendt frem og tilbake mlm kundebehandlere og samtalen ble til slutt brutt….
Rask og klare meldinger og samtaler i alt jeg var usikker på vedr. Skaden