Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært dårlig kundebehandling. Meldte inn et tyveri på nettsidene deres. Uten å bli oppringt, fikk jeg en epost om at dette sikkert var min egen feil, de brukte ord som at de "antok" at jeg... og "trolig" at... og derfor ingen utbetaling. Svært skuffende.
Det er ikke så mye jeg kan si, da jeg aldri har hatt skader tidligere. Når jeg da fikk en skade, ble den behandlet meget raskt.
Når jeg hadde behov for å benytte min innboforsikring for første gang i livet. Viser det seg at denne har blitt avsluttet uten at jeg har blitt informert for en god stund siden. Elendig kundebehandling og direkte uprofesjonelt. Mvh knut
Var fornøyd til innbosak der mye av flyttelasset ble stjålet, fikk ingenting tilbake fra forsikringa
Veldig enkel og brukervennlig nettside,rask tilbakemelding og behandlingstid som var gjort på en-to-tre. Anbefales
Ved kontakt får jeg klare og tydelige svar på hva jeg må gjøre/forholde meg til for at saken skal behandles på en grei og lett måte.
Grei og lett forståelig saksbehandler. Greit og komme i kontakt via telefon. Rask behandling tross ferietid.