Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei og lett forståelig saksbehandler. Greit og komme i kontakt via telefon. Rask behandling tross ferietid.
Hatt flere saker via Fremtind, både undersøkelser og operasjoner. Veldig fornøyd med kort ventetid og behandlerne. Lett å få tak i saksbehandlerne og lett og melde ny sak
Gjør en god jobb,veldig hyggelig og raske. Alt over telefon.
Relativt rask behandling. Oversiktlig og lettvint å finne frem ved utbetaling/ gavekort.
Jeg har vert kunde i mange år men heldigvis skjelden hatt bruk for forsikringen, men når det har vert aktuelt så var prosessen god.
Jeg er godt fornøyd med behandling av mine skader. Jeg er litt misfornøyd med appen «Smart bil» den viser bl.a. unøyaktig på enkelte strekninger jeg kjører.
Rask og effektiv saksbehandling, men en endring i holdninger i forbindelse med skader. Synes faktisk at den var MYE bedre før Sparebank1 Skade fusjonerte... På samme skade fikk min nabo godkjent skaden i ett annet selskap, mens jeg fikk avslag på svært tynt grunnlag. Men så lenge det er mennesker som vurderer og ingen tenker/vurderer likt, skjer det slike ting. Mitt svar under tilfredshet pkt 3 begrunnes ut fra det avslaget jeg fikk mens min nabo fikk dekket den.