Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra oppfølging, raskt oppgjør, kort behandlingstid. Bra koordinering av håndverkere
Det er enkelt og få kontakt . Raske svar . Hyggelig personer som t . d . tar telefonen . Men dersom ein får opptat kan der vere ei stemme som fortelle kor lenge der er og vente . Eller ringe opp at .
Meget godt fornøyd med kunderådgivere i Fremtind forsiktig 🙂👍👍
Toppforsikring er ikke topp. Takstmann er enig med siste taler. Nabo har samme skade, annen forsikring så da blir det dekka. Må innhente priser/fagfolk selv til å vurdere/dokumentere ting som takstmann burde gjort.
Hurtig behandling av skadesak. God informasjonsflyt frem til saken var ferdigbehandlet.
Fremtind unnlater å ta ansvar for skade på bolig, og begrunner med at årsak kan ha oppstått før kjøp av bolig. Saksbehandler påpeker at selv om denne begrensing av ansvar ikke står eksplisitt i forsikringsvilkårene, så er dette likevel konklusjonen. Vi som kunder sitter dermed igjen med hele kostnaden alene.
Jeg er fornøyd, god rask service, lett å fylle ut skjemaet, svarte raskt og løste problemet.