Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Toppforsikring er ikke topp. Takstmann er enig med siste taler. Nabo har samme skade, annen forsikring så da blir det dekka. Må innhente priser/fagfolk selv til å vurdere/dokumentere ting som takstmann burde gjort.
Hurtig behandling av skadesak. God informasjonsflyt frem til saken var ferdigbehandlet.
Fremtind unnlater å ta ansvar for skade på bolig, og begrunner med at årsak kan ha oppstått før kjøp av bolig. Saksbehandler påpeker at selv om denne begrensing av ansvar ikke står eksplisitt i forsikringsvilkårene, så er dette likevel konklusjonen. Vi som kunder sitter dermed igjen med hele kostnaden alene.
Jeg er fornøyd, god rask service, lett å fylle ut skjemaet, svarte raskt og løste problemet.
De med er veldig positive og vil gjerne hjelpe til med å få saken unnagjort.
Avisende og dårlig behandlet , fraskriver seg ansvar
Nettsiden for å registrere krav er enkelt å bruke. Jeg fikk raskt svar og begrunnelse på kravet mitt.