Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har alle våre forsikringer i Fremtind. Det er veldig oversiktlig og greit når man skal ta opp en sak om forsikring. Imøtekommende og veldig greie saksbehandlere. 👍
Dessverre benytter Fremtind seg av selskapet SSG, som kommer med egen takstmann for å vurdere skade. Skadens verdi er forskjellig om du velger å få pengene for å gjøre jobben selv, eller om SSG skal utføre det. Dette er Fremtind gjort oppmerksom på, men det ga de en lang marsj i. Har selv erfart hva begge alternativer vil si. Første gang ville vi ha jobben gjort. Fullstendig elendig service. Ga de sparken etter 6 uker. Da hadde de rivd noe panel og tatt opp et parkettt gulv. Andre gangen tok vi pengene. Da beregnet de at det skulle koste 17 tusen å skifte takhimling i gang og bad etter en vannskade. Minus egenandel ble det jo ikke stort igjen.
Grei behandling - ventetid noe lang før man kommer gjennom
Oppstart av saken gikk raskt og effektivt for seg. Den første befaringen gikk veldig greit. Savnet noe bedre kommunikasjon når saken var i gang, men arbeidspresset var stort og Covid skapte også vanskeligheter. Ellers fornøyd med arbeidet som ble utført.
Kjempe god kundeservice å rask behandlings tid. Kan anbefales.😊
Hurtig behandling Lettvint behandling Hyggelige og hjelpsomme behandle
Skademelding sendt pr nett kl. 10. Svar på epost 2timer senere at pengene er på vei til konto. Kan vel ikke gjøres raskere?