Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og rask kundeservice og god informasjon om skade behandling, ikke så veldig lang saksbehandling av skade.
Profesjonelt utført av selskapet. Prof. Og erfaren takstmann, hyggelig ansatte i Fremtind.
Første saksbehandler fungerte ikke, ble skikkelig ivaretatt på nummer to.
Meget fornøyd. Enkelt å orden å få ordnet med skadepapirene og leiebil!
Ble syk på ferie på Grand Canaria. Måtte ha legehjelp. Forsikringsselskapet kom raskt på banen og var klar å tydelig på hvordan jeg videre skulle forholde meg.
Ofte rask og god avklaring på sakene. Det skulle kunne være mulig for samboere som er dekket av forsikringen å melde saker inn fra egen e-post og videre dialog med denne. Har en reiseforsikringssak gående som gjelder min samboers reise. Litt tungvint at saken må gå igjennom min e-mail. Håper dette blir bedre..
Synes det har variert mye avhengig av hvilket firma som har ordnet opp etter skaden. Hadde forventet å slippe egenandel siden 2 stk i husstanden er medlem av fagforbundet.