Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde vannlekasje i huset mitt som jeg rapporterte til forsikringsselskapet mitt, Fremtid Forsikring. De svarte så rakst og hjalp meg med å fikse problemet så snart som mulig.
Slett behandling av saken, lite informasjon ingen direkte kontakt med saksbehandler.
Har bare vore mindre tilfeller for vår del. Men dei har ordnet opp i dette uten no tull. Kunde behandlingen er også veldig behagelig.
Syns det var ubehagelig å ikke bli trodd på plagene lukt fra klær etter ulmebrann. Måtte bare gi opp å diskutere med saksbehandler som hadde bestemt seg for at klær ikke luktet, selv om mange med meg kjente plagsom lukt. Svært fornøyd med Reco som prøvde alt for å løse problemene.
Møtte en trivelig kunde mottaker som gav meg rask og god hjelp. Penger på konto etter få dager.
Takstmann raskt på plass. Ryddig og informativ saksbehandling. Ingen følelse av ikke å stole på mine opplysninger.
Ringte først, traff hyggelig person, fikk god forklaring, Behandlingstid, penga på konto innen 1 uke 👍