Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min første kaskoskade siden 1978 ble behandlet enkelt og smidig av Fremtind hvor jeg har vært kunde siden oppstart av selskapet. Enkel utfylling av skadeforløp og omfang på web. Aksept for bruk av merkeverksted kom umiddelbart. Rask respons med henvisning til verksted ga meg trygghet for et ryddig oppgjør. Bil levert, utbedret og avhentet og oppgjør er utført ihht avtale. Det er denne type trygghet jeg trodde jeg hadde og fikk det bekreftet nå.
Informative og en får følelsen av trygghet! Jeg har bare positive opplevelser med firmaet i alle ledd så noen spesielle ting kan jeg ikke kommentere.
Utmerket og rask behandling av skadetilfeller og rask utbetaling av erstatning.
Grei og bra behandling, hurtig oppgjør. Ønsket at takstmann kom tidligere.
Raskt oppgjør i disse corona tider. Reiseforsikring benyttet ifm kansellering.
Unngå SSG som skade utbedrer. Tilbudt time pris for å utbedre skaden selv er ikke i nærheten av bransjen sine priser. Bruk Takstmann ved avsluttet sak.
Service og oppfølging er fantastisk. Og lynraskt oppgjør.