Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi dårlig behandling av min sak. Jeg vi erstatning for samme pris som jeg betale for bilen min. Men nå på den Corona situasjonen er det vanskelig å kjøpe bil med me pris.
Min erfaring er utelukkende positiv. Kommer til å bli værende i selskapet.
Imøtekommende, løsningsorientert. Ville bruke brukte deler, fint med gjenbruk, men ikke på min bil. Problemer ble løst underveis på en fin måte.
Jeg håper å raskt og positivt gjennomgå våre saker. Jeg tror du ikke vil mislykkes.
Bra selskap! Savner kommunikasjon vedr siste sak. Kan ønske meg å bli oppringt en gang i året.
Skadet min iPhone 8+ 256 GB. Leverte den til. Eplehuset, Bergen. Tilbud på innbytte ble oversendt Fremtind Forsikring som aksepterte og sendte rekvisisjon på innbytte mobil. Kjapt og greit ordnet opp. Svært fornøyd.
Ble godt mottatt og saken ble ordnet der og da. Trodde det tok uker å få pengene men det gikk fort.