Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd ! Greit å melde skade online, svært oversiktelige og enkelt å bruke. Hyggelig saksbehandler !
Enkel og oversiktlig digital løsning, og rask behandlingstid , fantastisk hjelp når uhellet er ute :)
Bra forsikring selskap med Rask respons 👍 Har så langt fått den hjelpen jeg har bedt om
VI hadde en avbrutt ferie reise fra Island på et cruiseskip på grunn av Mage forgiftning. Vi var avhengig av å være i nerheten av et toalett konstant. Legen var ikke tilgjengelig ved landligge, Det måtte vente på dokter til etter avgang Bergen.Vi ble bedt om å forlate skipet i Bergen på grunn av sykdommen.. Dette var midt i reisen. Det var igjen 5 dagerer av reisen. Reisen var ikke ferdig i Bergen 11 september. skulle videre til Amsterdam, Zeebrugge og Southamton. London, Amsterdam Oslo til Ålesund. Fremtind ble ringt og vi snakket med en telefonvakt og det ble gitt besked i Bergen at vi var syke og ville ha dekt resten av reisen og reise hjem til Ålesund. Har dette på min telefonlogg. Lege var ikke tilgjengelig om bord ved Landligge i Bergen. Flybilletter kostet 3 dobbelt pris hjem til Ålesund derfor valgte vi hurtigruten hejm. Denne behandlingen finner jeg meg ikke i. Det blir rettsak om det blir et avslag på klagen vår. . Om så blir et annet forsikringsselskap kontaktet på vår neste reise. Dette er det værste vi har opplevd med et forsikringsselskap. Dette var på min bursdag også. Vi har en reiseforsikring for at det skal dekke sykdom og reise hjem. Makan til Frekkhet av Fremtind og lure seg unna på denne måten.
Bare en ting å si. Glem å komme i kontakt med saksbehandler når skade er et faktum. Du blir hellet møtt av noen som ikke kan hjelpe deg videre. Kasteball i systemet å endesløse telefoner for å bli satt i kø på nytt
Veldig fornøyd med både betingelser og skadebehandling i forb med skade
God kommunikasjon og håndtering av skadesaker (har hatt flere)