Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skadesaker behandles raskt. Alle svar og eventuelle spørsmål oppleves relevante. Vi har hatt flere skadesaker, og alltid hatt denne opplevelsen knyttet til å melde skade samt få oppgjør.
Alt i alt er det bra, men kunne vært litt enklere å komme i kontakt på telefon. Av og til kan det være lettere å forklare ting over telefon. Og ikke på mail.
Ble lovet svar på sak innen fem dager. Det har gått fem dager, har fremdeles ikke hørt tilbake fra dem utover automatisk generer e-post.
Veldig fornøyd med at jeg kan selv velge hvor mye jeg vil forsikre hunden for. Kundeservice er veldig bra, bedre enn agria. Og penger er på konto veldig raskt
Har bare gode erfaringer, ting blir behandla veldig kjapt og pengene er på konto kort tid etter at man har meldt fra. Har ikke alltid fått igjen, men da har det blitt godt begrunnet hvorfor man ikke hadde rett på erstatning.
Meget rask behandling.Enkelt å få kontakt.Meget hyggelig kundebehandlere.
sakjen gikk vedlig fint fra den ble opprettet, ingen problemer under sak.