Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
alt kan bli bedre,blir nesten mistenkelig gjort når en sender inn skade
Gode å ordna opp, tar liten tid så er det ordna. Raskt på nettet å registrere så går det sin gang. Oppgjøret kjem raskt.
Jeg hadde en fantastisk god opplevelse med forsikringsselskapet. Hjelpsom, tydelig, behagelig og flink saksbehandler. Rask behandling. Kjempefornøyd.
Omfattende skader på hus etter sprengning mm på naboeiendom. Fremtind vil dekke skadene med kr 9000 (før egenandel blir fratrukket). Fremtind stiller med takstmann som på ingen måte er inhabil og lager en rapport som passer Fremtind. Fremtind svarer gjentatte ganger ikke på henvendelser. Saken treneres over flere år. Vi hyrer advokat. Etter svært lang tid, igjen med trenering fra Fremtind, blir vi i to omganger tilgodesett med totalt kr 479.000 for å dekke skader på huset. Noe som er langt under totalsummen som ville dekket samtlige skader på vår eiendom. Amatørmessig av Fremtind.
Enkel,rask, ukomplisert saksbehandling. Raske tilbakemeldinger.
Veldig vanskelig å forstå hvorfor saker blir avvist selv små forsikrings saker.
Helt merkelig at dere forlanger en omfattende skaderapport fra en autorisert fagman/repratør på en vanlig vaskemaskin som ble defekt. Helt katastrofalt dårlig kundebehandling etter overgangen fra DnB til Fremtind. Dere har ihvertfall mistet en god, lojal kunde gjennom mange år.