Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandleren tok skadehistorien raskt og kunne umiddelbart forklare hva som ville skje med saken. Svært godt fornøyd med Fremtind som forsikringsselskap
Sen og dårlig holdning fra saksbehandler. Måtte purre to ganger før det i det hele tatt skjedde noe. Uklar og dårlig forklaringer i den skriftlige tilbakemeldingen
Saksbehandler svarte ikke på mailer, svarte ikke på telefon. Alt gikk gjennom takstmann. Firmaet som skulle gjøre jobben snakket ikke sammen. Tok tre måneder for å utbedre skaden. Elendig service. Fremtind tok telefonen en gang og svarte det ordner seg til slutt😩
Superraskt skadeoppgjør, ingen problemer. Veldig fornøyd :)
Jeg har bra erfaring med Fremtind forsikring. Kan bli veldig usikker på hva som kan meldes inn av skade enten om det er til innbo- eller husforsikring. Jeg har nylig hatt en skade på varmtvannsbereder og det ble kjøpt en ny bereder. Den kunne ikke dekkes fordi skaden var under egenandelen som er på 9000 kr. Jeg meldte skaden via innboforsikring, men det viste seg at skaden omfattes av husforsikring. Det kan være litt vanskelig å vite forskjellen mellom disse forsikringene.
Kjapp behandling og bra service! Har benyttet oss av forsikring som dekker innbo, tyveri, ødelagte hvitevarer og hjelp etter at bilen nesten mistet dekket.
Meldte skadesak på nett, fikk svar om godkjenning minutter etterpå.