Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bryr seg ikke om kunder. Krever bare innbetaling. Hjelper ikke kundene sine.
Får alltid raskt svar og ønsket resultat av sakene mine
Min datter reiste til Italia på treningsleir i volleyball saman med 18 andre personer den 21. februar. Oppholdet skulle vare i ei veke. Etter to dager vart dei råds til å reise heim på grunn av Corona utbrudd i området der dei var(nord Italia). Dei i reisefølget som hadde Tryg reiseforsikring fekk tilbake beløpet dei hadde betalt for heile turen. Dei som hadde Gjensidige og Frende fekk deler av beløpet, medan me som hadde Fremtind fekk ingenting. Dette synest eg er svært dårlig og kjem til å bytte forsikringsselskap.
Fikk raskt svar på alle henvendelser, bare positivt å si.
Fikk svar innen 24t om at forsikringsaken var behandlet og at jeg fikk erstatning. Veldig fornøyd med Fremtind og "nettbutikken" deres.
Saken min gjaldt refusjon av ødelagt gjenstand og har kun benyttet selskapet til det og er imponert over den raske behandlingen.