Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved ett Turbohavari på tur så fikk jeg hjelp ganske fort og få leiebil, neste dag var det i orden. (eneste 1 ledig i Mosjøen) Men dårlig kommunikasjon mellom kunde, verksted og Fremtind gjorde att det tok 42 dager før jeg fikk ordnet bilen. Jeg trodde Fremtind satte verksted igang med og reparere bilen, men verksted ventet på ordre fra meg.... Sene og svare på mail var også Fremtind. Men berømmer dem for og dekke leiebil, betale hotell og mesteparten av reprasjon en. 9.280 kr betalte jeg i egenandel av 39.000 kr som rep kostet.
Raskt og effektivt. bedre enn forventet. jeg anbefaler
Bra at forsikringen virker når uhellet er der og at jeg får igjen de virkelige utgiftene.
Unngå dette selskapet! Dem er KUN ute etter å berike seg selv uten skruppler
Skal gjøre alt jeg makter for å få LO til å få til en avtale i et annet forsikringsselskap.
Flink saksbehandler som umiddelbart forsto situasjonen og sørget for et raskt oppgjør.
Meget hjelpsom og hyggelig,kundeservicen er utmerket