Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt flere saker, alle er løst raskt og på en måte jeg er fornøyd med.
Ingen diskusjon, bra oppfølging, de få gangene vi har hatt kontakt med Fremtind har vi fått god behandling.
Lang saksbehandling og elendig oppfølging. Kraftig reduksjon på oppgjør. Etter 6 mnd er ikke saken avsluttet.
Flott og hurtig behandling ved sykdom og tap av høreapparat
Det tok kort tid fra saken min var meldt inn til jeg fikk svar.
Får god hjelp og råd av saksbehandler, når man får kontakt. Saksbehandler foreslo at jeg skulle ta kontakt med selger, å inhente mer info ang briller, noe som resulterte i et høyre skade beløp, håper jeg. Saken er ikke klar ennå. Kunne vært litt lettere å nå på telefon. Må lete litt.
Då jeg har ett strengt behov før telefonen i mitt arbeid så setter jeg pris på en snabb handtering.