Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
La frem saken, og dokumentasjon. Fikk er par spørsmål, som jeg svarte på før saken ble ferdigbehandlet.
Veldig dårlig opplevelse av det hele.. var veldig uoversiktlig, og dem kommuniserte veldig uforstålig. En saksbehandler sa noe, imens andre sa noe annet..
Profesionell ,positiv og dyktig saksbehandler som løste problemene raskt og effektivt for meg som kunde. Mvh T.M.B
Ble utsatt for tyveri på stranden og meldte saken straks til politi så til Fremtind. Ingen svar eller oppfølging fra Fremtind og det tar 7 dager før jeg får snakket med en rådgiver, en annen enn den jeg har. Hun kan ikke gi meg noen svar, annet enn at de vil se på saken. Etterlyser svar på mailer hvor rådgiver da er unnvikende og sier de tar tid pga manglende betaling av faktura i 2021. Sier jeg ikke er kjent med dette og ber om info, dette kan hun ikke gi meg. Sjekker med Fair som er inkassoselskapet dem bruker, ingen inkassosaker på meg der. Kontakter fagforbundet mitt og spør om jeg har en utestående betaling der, det har jeg heller ikke. Føler meg mistenkelig gjort og at Fremtind forsøker i det lengste og ikke hjelpe.
Helt greie spørsmål og lett å svare på. Liker at spørsmål er enkle og forstå.
Bob Bob. Mangel på kundeservice gjennom telefonen.
Veldig bra anbefales til alles some ønsker forsikring