Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God informasjon per telefon, lett forståelige internettsider og rask saksbehandling.
Rask respons, utmerket service. Hyggelig saksbehandler
Rask og ukomplisert behandling og hjelp av saken.
Rask behandling, avgjørelse på saken mottatt etter 3 dager med god begrunnelse.
Reklamere bra angående inbo. Men NÅR en skade skjer som. Dei REKLAMERE FOR DEI SKAL DEKKKE. Blir det avslag.
Fornøyd med helheten, enkelt å melde inn skaden og raskt svar er avgjørende.
Det er ikke så mye å si enn at forsikringen ikke dekker det de skriver. Holder seg til et år å melde en skade som man oppdager 2år etter. Dette var ikke mulig å oppdage før. Når et selskap ikke ønsker å se på saken , å forstå hat dettet er en skade som kommer av fallet . Jeg får ta en runde med et nytt selskap.