Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons, utmerket service. Hyggelig saksbehandler
Rask og ukomplisert behandling og hjelp av saken.
Rask behandling, avgjørelse på saken mottatt etter 3 dager med god begrunnelse.
Reklamere bra angående inbo. Men NÅR en skade skjer som. Dei REKLAMERE FOR DEI SKAL DEKKKE. Blir det avslag.
Fornøyd med helheten, enkelt å melde inn skaden og raskt svar er avgjørende.
Det er ikke så mye å si enn at forsikringen ikke dekker det de skriver. Holder seg til et år å melde en skade som man oppdager 2år etter. Dette var ikke mulig å oppdage før. Når et selskap ikke ønsker å se på saken , å forstå hat dettet er en skade som kommer av fallet . Jeg får ta en runde med et nytt selskap.
Heilt ok. Dumt at ikkje alt blir dekt når det er snakk om kun fam som skal reise.