Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg ble syk i utlandet og ringte forsikringen min, fikk jeg ikke svar på telefonen. Ringte flere dager og stod timer i telefonkø, men samtalen ble avbrutt. Da de ringte tilbake dager etter, fikk jeg beskjed om at de skulle hjelpe meg, og fikse meg nytt fly hjem, men de ringte meg aldri tilbake. Måtte bestille fly selv, og fikk ikke alle pengene tilbake, som lovt.
Fikk angrep av stokkmaur på hytta. Fremtind fulgte opp raskt, og fikk skadedyrbekjempelse gjennomført i løpet av svært kort tid.
Jeg har opplever rask saksgang de gangene jeg har hatt behov for Fremtind.Hyggelig saksbehandlere med kompetanse og saken fort avgjort.
Kundekonsulenten var ikke villig til å hjelpe, denne personen har heller ikke informert om hvordan ting foregår iforhold til hvordan egenandel betales. De er ikke villige til å gi deg lånetelefon om din ryker, dem mener du skal sitte uten i ett parr uker! I denne hverden er dette i mine myne idioti. Ingen klarer seg uten telefon idag. Jeg ble nødd å kjøpe meg ny mobil, fikse den gamle for å så selge den. Dette er andre gangen jeg har brukt forsikring via fremtind, og jeg er ikke fornøyd.
Kjempe god forsikring som dekker skade, medisiner og fysio. Kjempe rask behandling av skader. Trenger bare sende inn bilde av kvitteringen på medisiner. Enkelt å melde inn skade.
Meget raskt svar po saken, jeg er meget fornøyd kunde.
Gikk kjapt og greit. Meget fornøyd med fremgangsmåte og oppfølgning av saken.