Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd. Hadde to selvforskyldte skader på bilen. To saker opprettet. To egenandeler. Fikk opplyst at jeg gikk ned 5 prosent i bonus. Fikk melding når bil var på verksted at jeg hadde kjørt over avtalt kjørelengde. Fikk beskjed om at dette ikke ville ha påvirkning på denne forsikringssaken men ble høflig anmodet om å kontakte banken for å utvide kjørelengde. Til slutt kan det nevnes at jeg ikke fikk bonus tap og fikk 4000kr i avslag på egenandel. Dette er veldig god kundebehandling. Vil anbefale til venner og bekjente.
Ble tatt på alvor, empatisk og effektivt.Rask saksbehandling.
Fra vi meldte skade og til oppgjøret var på konto tok det 14 dager. Rask saksbehandling, flinke saksbehandler, god informasjon og ryddighet hele veien.
Fremtind forsikring har masse vilkår som gjør at man ikke har rett på erstatning.
Vi brukte innboforsikring på et dusj kabinett som ble ødelagt. Da flyttet de saken til byggningsforsikring der vi har 3x mer i egenandel så de slapp å utbetale noe. Begrunnelsen var at et dusj kabinett er koblet til vannrørsystemet i huset. De tok kjøkkeninnredning og baderoms innredning som eksempel, noe som er skrudd fast i vegg. Det er ikke det samme tenker jeg.
Veldig kjapp tilbakemelding når man først får kontakt. Litt vanskelig å finne kontaktinformasjon.
Mine erfaringer med fremtind er meget god, ellers hadde jeg ikke vert kunde i alle år Meget bra selskap mener jeg.