Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke hjelp etter skade på kjøpt bygning. Ingen hjelp for å ta saken videre
var lett og komme i kontakt med greie nettsider og raskt oppgjør. hyggelige folk og være i kontakt med.
Styr unna de umulige hvis du skal ha ut kontanterstatning, mye bedre erfaring med annet selskap. Mye rot med premie og uriktig sum på regninger, virker som de ikke har kontroll
Noe jeg synes er negativt, så synes jeg egenandelen er høy på min forsikring
Barns telefon ble ødelagt. Ingen var i direkte kontaktet med oss. Kun e-post og utbetalt sum de stipulerte er riktig. Jeg hadde satt pris på å bli kontaktet på telefon for å forsikre om at vi har oppgitt nok informasjon og deretter bli satt i forbindelse med en butikk/mobilverksted. Det fikk jeg da jeg ødela egen mobil for 3-4 år siden.
Alt gikk meget kjapt og problemfritt. Produktet var meg i hende etter under 1 uke.
Jeg fikk en selvpåført karosseriskade etter klosset manøvrering og nærkontakt med et betonghjørne på egen kjellerparkeringsplass. Bulk over bakre høyre hjulbue med lakkskade der og i bakre høyre dør. Kontaktet Fremtind Forsikring pr. epost som svarte hurtig og dekket reparasjon hos Stavanger Auto. Bilen er nå som ny. Utmerket service hos forsikringsselskap og hos karosseriverkstedet. Godt fornøyd.