Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe jeg synes er negativt, så synes jeg egenandelen er høy på min forsikring
Barns telefon ble ødelagt. Ingen var i direkte kontaktet med oss. Kun e-post og utbetalt sum de stipulerte er riktig. Jeg hadde satt pris på å bli kontaktet på telefon for å forsikre om at vi har oppgitt nok informasjon og deretter bli satt i forbindelse med en butikk/mobilverksted. Det fikk jeg da jeg ødela egen mobil for 3-4 år siden.
Alt gikk meget kjapt og problemfritt. Produktet var meg i hende etter under 1 uke.
Jeg fikk en selvpåført karosseriskade etter klosset manøvrering og nærkontakt med et betonghjørne på egen kjellerparkeringsplass. Bulk over bakre høyre hjulbue med lakkskade der og i bakre høyre dør. Kontaktet Fremtind Forsikring pr. epost som svarte hurtig og dekket reparasjon hos Stavanger Auto. Bilen er nå som ny. Utmerket service hos forsikringsselskap og hos karosseriverkstedet. Godt fornøyd.
Opplevde naturfenomen der huset fikk skader og trampoline ble knust. Leverte inm skademelding og bilder. Fikk da hjelp og oppgjør fort. Veldig bra.
Meget rask og effektiv behandling, med utrolig god service av saksbehandler!
Jeg opplever veldig god kundebehandling og rask avklaring med dette selskapet.