Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte avbestille en reise pga sykdom, og fikk rask og fin behandling av saken.
Dårlig behandling ved skade som medfører mye ekstra jobb/stress som med letthet kunne vært unngått. Saks behandler sier de kun dekker følgeskade og da vi forklarer at div deler har fått følgeskade så dekker de det ikke likevel. Har også sagt ved flere anledninger at de burde/kunne sendt ut takstmann for å se/sjekke ,men det var de ikke interessert i. De dekker da kun deler av skaden som medfører 3 part eller forsikrings tager ekstra utgifter.
Jeg har fem siste år hatt behov for bistand og skadeerstatning to ganger. Jeg opplevde første gang å ikke få nødvendig hjelp i en akutt, alvorlig situasjon, og i begge tilfeller å i ettertid bare få dekket svært begrensede deler av utgifter i forbindelse med skadetilfellene. Jeg har aldri hatt eller hørt om lignende utfordringer med reiseforsikringsselskaper som f.eks. Europeiske.
Takknemlig for god hjelp, service og behandling, Takk!
Rask saksbehandling og super kundeservice. Billigere forsikring enn de fleste andre.
Brukte 3 mnd på en banal enkel sak (en lekkasje fra et toalett). Fikk fikset skaden selv og sendte inn informasjonen med bilder og en god vurdering av rørleggeren som gjorde jobben. De måtte sende en egen takstmann for å vurdere skaden/jobben (forsåvidt ok) så går det 1 mnd uten at jeg hører noe. Jeg purrer og de manglet vist rapporten fra takstmannen de sendte.. går en ny mnd.. ringer og de har ikke gjort en dritt siden sist purring.. tar så 10 dager før de gjør jobben sin og betaler ut beløpet... Hvis du vil bli ignorert av et forsikring firma er dette firmaet for deg
Fremtind kan blir bedre på tetter dialog og at dialogen ikke bør gå skriftlig i alle(min) saker