Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ivrig på å få deg som kunde. Ved skade får di Ingen tilbakemelding. Vanskelig å melde skade. Uryddig saksgang og du må mase mye for å få svar.
Utroverdig kommunikasjon. Skriver at de dekker skaden (kasko). Jeg sender bilen på verksted, men får etter en uke beskjed om at de ikke dekker allikevel.
Greit skjema å fylle ut. Raske med tilbakemelding og utbetaling
Utrolig fin og ryddig forsikringsselskap som jobber på sprang og er utrolig raske.
Utrolig lettvindte og serviceinnstilte kundebehandlere. Alltid vært enkelt å melde inn saker, ikke opplevd motstand eller tvil. Veldig fornøyd.
Rask tilbakemelding fra takst mann, kom og sjekket ut skaden. Følte meg godt ivaretatt av takstmannens faglige dyktighet . Kort tid etter fikk jeg en god forklaring fra saksbehandler, følte meg veldig ønsket som kunde.
Beste forsikringa æ noen gang har hadd. Lettvint å dem holder sine ord alltid