Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God morgen Jeg er ikke fornøyd med forklaringen da jeg fortsatt betaler reiseforsikringen min. Kofferten min ble skadet av Wizzair på flyplassen. Jeg ble bedt om å gi reiseforsikringen min en rapport ble laget og forsikringsselskapet skrev til meg at de ikke ville betale for skaden
Rask behandling og alt er greit etter skade på mobiltelefon. Raskt inn til mobilverksted, alt er ok.
Dere er raske serviceinnstilte og imøtekommende! Stå på!
Fantastisk selskap som jobber for at jeg som kunde skal få det jeg trenger til en bra pris. Kundeservice og den personlige forsikringsselger/agent har en helt utrolig framtoning og væremåte overfor meg som kunde. Anbefales.
Rask og utmerket hjelp når jeg trengte det.Jeg er veldig fornøyd.
Super flott Tusen takk for imøtekommende samtale Kunne ikke vært bedre
Helt topp forsikring i kombinasjon med LO favør. Kunne vært bedre på pris