Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde DNB, ble flyttet til Fremtind. Dette gav dårligere vilkår, mindre tilgjengelighet. Fremtind svarer ikke og er vanskelige å få tak i. Vanskelig å få oversikt over hva forsikring dekker, og om selskapet selv tilbyr bedre forsikringer enn det jeg allerede har.
Aldri noe tull med skadeoppgjør. Veldig enkelt og ha alle forsikringer hos fremtind.Som lofavør kunde er det også litt og spare for oss og ha alle forsikringer hos fremtind. Kjempe fornøyd
Når vi endelig fikk sendt inn vårt krav på skadene som lynet gjorde,kom oppgjøret veldig fort. Vi er godt fornøyd.
God pris (er totalkunde inkl lån og kontoer hos SNN). Har måtte benytte bilforsikring 1 gang. Veldig kjapp og problemfri saksbehandling. Anbefales
Elendig kundebehandling for kunde som har mange forsikring. Både behandlinsgforsikring avslag basert på helt normale forlkesykdommer store deler av befollkningen har og en ekstrem streng praksis knytte til reiseforsikring og definisjon av tyveri, gjør at jeg nå vurderer oppsigelse av alle mine forsikringer via LO favør. Her må det skjerpes. Trofaste kunder med mange forsikringer blir ekstremt dårlig behandlet. Jeg har ingenting positivt å si om Fremtind.
Er veldig fornøyd med denne forsikringen. Enkelt å melde inn rask og ryddig behandling. Anbefales på det sterkeste
Fikk riktig pris etter litt fra mot tilbake. Virker ikke som de har det aller nyeste innen teknologi. Var mye om og men før vi endelig fikk korrekt faktura og pris på forsikringene. Etter det så er vi meget godt fornøy.