Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ansatte som man kan diskutere med, og selv om man ikke alltid er fornøyd med svaret, så for man en grei forklaring på hvorfor. Har generelt hvert fornøyd med dekninger på mine saker.
Det var ingen skade på min bil men den andre var det mye skade veldig greit å bare ta et bilde av skade meldingen å sende på telefon fikk god hjelp på lelefon
Rask og god kundebehandling. Følte jeg ble lyttet til.
Det lønner seg ikke å melde små skader, man får ingenting i erstatnig.
God informasjon og veldig bra hjelp på de områder vi trengte hjelp
Lett og oversiktelige nettsted for skade registrering. Fint at saken ligger åpen helt til en er sikker på at hele behandlingsløpet er over.
Kontakt jeg har med saksbehandler i Sparebank1 Nordmøre er alltid behjelpelig om jeg har spørsmål om ting vedrørende forsikringen så jeg anbefaler dem -