Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sentralbordet: Veldig lite vennlig mottagelse Kundebehandler: Løy om dekningen i forsikringen. Insinuerte sterkt at jeg forsøkte å svindle. Saksbehandling: Ingen tilbakemelding på saken
Var ok! Det tok litt lengre tid, men tilslutt var ok.
Ferien går i dass pga en pandemi, og så må en ta til takke med vouchers/gavekort/cash points. Alle andre forsikringsselskap sier at en kan velge selv om en vil ha penger i stedet, og man får refusjon fra reiseforsikringen uten spørsmål. Ikke hos Fremtind. Helt elendig. Styr langt unna.
Deres personell har hvert utrivelig på telefon. Ei la på telefon innen jeg hann å få skadenummeret, i saken der jeg fått totalt motorhavari. Ei annen tidligere person hos dere i ei flomskadesak sist var nedlatende og ufin og utrivelig. Når jeg for flere år tilbake bad om hjelp når noen lurte meg tilgang til konto opplysninger og søkte hjelp direkte etter sa dere ro deg ner inget har blitt tatt. Samtidlig vart 2500 kroner tatt fra konto og laptop vart infisert og ødelagt. Ikke mye positivt å si.
Det fremstår som om forsikringen er fiktiv. Det er vilkår som sendes ut til kunden og så er det et internt ark med dem egentlige vilkårene bare forsikringsselskapet kjenner til.
Har brukt det i 2 år på min Tesla. Helt greit og billigst.
Dårlig på kommunikasjon i forbindelse med uhell. Lite og ingenting av informasjon og lignende.