Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare hatt problemer med fremtind. Hadde ett uhell i fjor hvor jeg kolliderte i en bil som stod midt i en sving midt i kjørebanen og jeg hadde ikke sjangs stoppe. Hadde den beste forsikringen men fikk ikke 5 øre tilbake. Fikk bare kjeft når jeg ringte. Makan til kundebehandling har jeg ikke vært borti. Har nå fått noen sosiale medier som muligens tar saken. Jeg har hørt at svært mange har blitt lurt av dette selskapet. Om noen er interessert og gå til sak mot fremtind hadde det vært fint om vi flere kunne gått sammen for da står vi sterker. Kontakt meg gjerne på face eller whats up. Disse menneskene må stoppes før de ødelegger mer for folk.
God informasjon og kjapp behandling av saka tross koronaproblematikken som førte til stor pågang. Honnør frå meg!
Jeg vil være fortsatt kunde hos dere uansett hvordan ble behandlet min siste sak.
De gangene jeg har måttet benytte den kollektive ordningen jeg har gjennom forbundet er erfaringene helt fantastisk.
Enkelt å melde skade, effektiv, ryddig og rask saksbehandling.
Eneste som hjelper er å unngå dere. For folk som ikke følger med så er det enkelt for dere å svindle å det virker som det er bevist gjort.
Har ikke hatt så mye erfaring, men det vi hadde når garasjen vår brant ned, var absolutt veldig bra og vi er veldig fornøyde. Imøtekommende, raske og flinke til å gi informasjon!